Ana içeriğe atla

İNANMIYORUM,İNANMADIM,İNANMIYACAĞIM DA YAZAN ARKADAŞ

inanmıyorum, inanmadım ve inanmayacağım da, beynimde bu dünyada yada inananların deyişiyle (bence öyle birşey yok) öldükten sonra bana benden başka hiçbir gücün hüküm süremeyeceğini biliyorum....



biz inananlarla tartıştığımız sürece bizi anlamayacaklarını biliyorum...

bu yüzden ateist demiyorum...çünkü bu onların deyişi..

ateistler de demiyorum çünkü bu onların yakıştırması....

ateist düşünceye sahip olan insanlarla konuşmak istiyorum...

çünkü ben burda kime anlatmaya çalışsam kendimi sinir etmekten başka bir işe yaramıyor.....



sizce tanrı insanlar için neden bu kadar önemli ve buna inanmayı neden herşeyden ve hatta kendilerinden bile üstün görüyorlar?



bu başlığı açarken amacım ateist düşünceye sahip olan insanların kendi düşüncelerini buraya yazmaları ve inanan insanların da bunları okuyup belki biraz anlayacak olmaları umudumdur ....
ALNTIDIR   http://www.turkish-media.com/forum/topic/84008-ateist-dusunceye-sahip-insanlarin-tanri-hakkindaki-gorusleri/

inanmıyorum, inanmadım ve inanmayacağım da, beynimde bu dünyada yada inananların deyişiyle (bence öyle birşey yok) öldükten sonra bana benden başka hiçbir gücün hüküm süremeyeceğini biliyorum....

ÖNCELİKLE BEYİN GÖRMEZ .
GÖZLER ALGILADIĞI IŞIK YANSIMALARINI ELEKTRİKSEL SİNYALLERE ÇEVİRİR VE BEYİNE GÖNDERİR.BEYNİMİZDE BUNLARI YORUMLAR VE BU BEYAZ BU MAVİ BU İNSAN BU BİLMEM NE ...
ASLINDA GÖRDÜKLERİMİZİN BİR HAYAL YADA SERAPTAN FARKSIZ OLDUĞUNU ANLAMALIYIZ.BİLİNCE İSTER BEYNİMİZİN ÜRÜNÜ DİYELİM İSTER FARKLI BİR BOYUT DİYELİM İSTER ÖLÜNCE HER ŞEY BİTER DİYELİM .ALGILADIĞIMIZ DÜNYA İLE ALGILAYAMADIĞIMIZ DÜNYA ARASINDA DAĞLAR DEĞİL GALAKSİLER VAR.

SEN HER ŞEY BİTER Mİ DEMİŞSİN YOKSA BİTMEZ Mİ DEMİŞSİN NET DEĞİL AMA ÖLDÜKTEN SONRA SENDE HİÇ BİR GÜCÜN HÜKÜM SÜREMEYECEĞİNİ SÖYLÜYORSUN.SORU BASİT ; NEREDEN BİLİYORSUN.CEVAP DAHADA BASİT ; BİLMİYORSUN .ÖYLE OLDUĞUNA İNANMIŞSIN YADA ÖYLE OLACAĞI ZANNINDASIN.
  BEN NEREDEN BİLİYORUM .ALLAH'IN KİTABI KURANI KERİM DEN .SENİN İÇİN ANLAMI OLMASA DA YAZIMIZI OKUYANLAR İÇİN ANLAMI OLABİLİR BAZI AYET MEALLERİNİN

Rad (5)

Eğer şaşacaksan, asıl şaşılacak olan onların, "Biz toprak olunca yeniden mi yaratılacakmışız?" demeleridir. İşte bunlar Rablerini inkar edenlerdir. İşte onlar boyunlarına demir halkalar vurulanlardır ve işte onlar cehennemliklerdir. Onlar orada ebedi kalacaklardır.



Araf (36)

Âyetlerimizi yalanlayanlar ve onlara uymayı kibirlerine yediremeyenlere gelince işte onlar cehennemliklerdir. Onlar orada ebedi kalacaklardır.



Furkan (13)

Elleri boyunlarına bağlanmış, çatılmış olarak cehennemin daracık bir yerine atıldıkları zaman orada, yok olup gitmeyi isterler



Sebe (42)

İşte bugün birbirinize ne fayda ne de zarar verebilirsiniz. Zulmedenlere, "Yalanlamakta olduğunuz cehennem azabını tadın" deriz.




Nahl (29)

"Haydi, içinde ebedî kalacağınız cehennemin kapılarından girin. Büyüklük taslayanların yeri ne kötüdür!"



Fatır (37)

Onlar cehennemde, "Ey Rabbimiz! Bizi buradan çıkar ki dünyada iken işlemekte olduğumuzdan başka ameller, salih ameller işleyelim" diye bağrışırlar. (Onlara şöyle denilir:) "Sizi, düşünüp öğüt alacak kimsenin düşünüp öğüt alabileceği kadar yaşatmadık mı? Size uyarıcı da gelmişti. Öyle ise tadın azabı. Çünkü zalimler için hiçbir yardımcı yoktur."


sizce tanrı insanlar için neden bu kadar önemli ve buna inanmayı neden herşeyden ve hatta kendilerinden bile üstün görüyorlar?


ÇÜNKÜ BİZİ YARADAN ALLAH'IN BİZE VERDİĞİ BUNCA NİMETE ŞÜKÜR ETMEK İSTİYORUM.BANA HAYAT VEREN BENİM HER TÜRLÜ İHTİYACIMI KARŞILAYAN BANA KENDİSİNİ TEK BİR İLAH OLARAK TANITAN(KURAN VE EFENDİMİZ ARACILIĞIYLA)ALLAH'A VE BANA SONSUZ YAŞAMI VADEDEN ALLAH'A KUL OLMAK GİBİ BİR AMACIM VAR.




Bu blogdaki popüler yayınlar

KURAN'I KERİM'DE KADIN HAKLARI

KURAN'I KERİM'DE AYET AYET KADIN HAKLARI (SÖZÜM ONA MÜSLÜMANLARIN YANLIŞ UYGULAMALARI DEĞİL KURAN'I KERİM'İN KADINA BAKIŞI Kuranda kadınlar ile alakalı  ayetlerin hemen hepsi 2:35 - Dedik ki: "Ey Âdem, sen ve eşin cennette oturun, ikiniz de ondan dilediğiniz yerde bol bol yeyin, fakat şu ağaca yaklaşmayın, yoksa zalimlerden olursunuz." ADEM DEĞİL HAVVA DEĞİL SEN VE EŞİN 2:187 - Oruç gecesi kadınlarınıza yaklaşmanız, size helâl kılındı. Onlar,sizin için bir örtü, siz de onlar için bir örtü durumundasınız. Allah, nefsinize güvenemeyeceğinizi bildiği için müracaatınızı kabul buyurdu ve sizi bağışladı. Şimdi onlara yaklaşın ve Allah'ın sizler için yazdığını isteyin. Ta fecrin beyaz ipliği siyah iplikden size seçilinceye kadar yiyin, için. Sonra da ertesi geceye kadar orucu tam tutun. Bununla beraber siz mescitlerde îtikaf halinde iken onlara yaklaşmayın. Bunlar, Allah'ın sınırlarıdır, sakın onlara yaklaşmayın. Allah, âyetlerini insanlara bö

HZ MUHAMMED'E ATILAN İFTİRALAR(HZ.AYŞE)

Hz. Ayşe / Aişe validemiz, Peygamber Efendimiz ile evlendiğinde kaç yaşındaydı? Değerli kardeşimiz, Peygamberliğin gelişinden on yıl sonra, elli yaşındayken eşi Hz. Hatice’yi kaybeden Peygamberimiz (asm.) kendisine hem ev işleri ve çocuklarının bakımında yardımcı olacak, hem de İslâm’a davet faaliyetlerinde destek olacak eşlere ihtiyacı vardı. Bunun için bir yandan yaşlı ve dul bir kadın olan Sevde’yi, öte yandan da en yakın arkadaşı olan Hz. Ebubekir’ in kızı Hz.Ayşe’yi istetti. Hz. Peygamberin bu isteği, vahyin başlangıcından on yıl sonradır. Hz. Ayşe vahiy başlangıcından beş altı yıl önce doğmuştur. Dolayısıyla Hz. Ayşe’nin Peygamberimizle evlendiği yaşın on yedi-on sekiz olduğu ortaya çıkar. Bu konu, daha detaylı bir şekilde Mevlana Şibli’ nin “Asr-ı Saadet” kitabında geçer. (İst. 1928. 2/ 997 ) Hz. Ayşe’nin evlendiği zaman yaşının büyük olduğunu, ablası Esma’nın biyografisinden kesin olarak anlıyoruz. Eski biyografi kitapları Esma’dan bahsederken diyorlar ki: “

DİNSİZLER NEDEN ALLAH'A İNANMAZ

Dinsizler Neden Allah'a İnanmaz - Neden Allah'ı Mantıksız Buluyoruz  Neden Allah'ı Reddediyoruz,Allah Niye Var Olamaz,Biri Neden Allah'ı Reddeder,Ateistler Neden Allah'ı Reddeder,Reddetme Kelimesi Mantıklı Mıdır,Dinsizler Neden Allah'ın Varlığını Kabul Etmez , bugün ki yazımız bunlarla alakalı olacak.   Ateistler Neden Allah'ı Reddeder , İnanmaz?Bu sorunun cevabı aslında oldukça basit.Ateistlerin Allah'ı reddetmesini , daha doğru bir tabir ile inanmamasını , olamayacağını düşünmesinin nedenini bir agnostik olarak açıklayayım.Eğer siz tanrının varlığını kabul ettirmeye çalışıyorsanız , göstereceğiniz örnekler bellidir , panteizme göre paralel ve sonsuz evrenleri , deizme göre de Big Bang'i örnek verebilirsiniz.Ama söz konusu Allah olunca , diğer var olduğuna inanılan ve inanılmayan tanrılardan soyutlamak amacıyla ayetlerden örnek vermelisiniz.Bakıyoruz ayetlerimize , kadınların hakları ezilmiş , cariye ve köle gibi 2 kavram var , bilime aykır